سرخط خبرها

پخش تصاویر غیراخلاقی در نمایشگر‌های خیابانی بغداد! + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۰۳۴۶
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
پخش تصاویر غیراخلاقی در نمایشگر‌های خیابانی بغداد! + فیلم
مقام‌های امنیتی عراق روز یکشنبه دستور دادند تا همه نمایشگر‌های خیابانی بغداد در پی نمایش تصاویر غیراخلاقی خاموش شوند.

به گزارش شهرآرانیوز - به گفته نیرو‌های امنیتی عراق عصر روز شنبه بر روی یکی از نمایشگر‌های خیابانی میدان عقبه بن نافع که مورد حمله سایبری قرار گرفته بود تصاویر غیراخلاقی به نمایش درآمد. مقام‌های امنیتی عراق همچنین از بازداشت فرد مظنون به انجام این حمله سایبری خبر داده‌اند.

یک منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود اذعان کرد که نمایش تصاویر غیراخلاقی از این نمایشگر چند دقیقه طول کشید تا اینکه در نهایت مسئولان سیم برق آن را قطع کردند.

به گفته این منبع امنیتی قرار است ایمنی و امنیت نمایشگر‌های خیابانی بغداد مورد بازبینی قرار گیرد و در این مدت این نمایشگر‌ها خاموش خواهند بود.

تصاویری از لحظات نمایش فیلم غیراخلاقی در میدان عقبه بن نافع در بغداد به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. در این تصاویر نمایش پورن از صفحه نمایشگر خیابانی همزمان با رفت و آمد خودرو‌ها دیده می‌شود.

تعداد بازدید : 2515

وزارت کشور عراق از دستگیری یک فرد مظنون به هک کردن نمایشگر میدان عقبه بن نافع خبر داده است. با این حال این وزارتخانه نام مظنون را اعلام نکرده است.

نمایشگر‌های خیابانی بغداد در حالت عادی تبلیغات تجاری یا تصاویر نامزد‌های انتخاباتی را نمایش می‌دهند.

دولت عراق سال گذشته اعلام کرد که در نظر دارد دسترسی به وبسایت‌های پورن را محدود کند. با این حال اغلب این پایگاه‌های اینترنتی همچنان در عراق در دسترس هستند.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->